Hurtig og effektiv betjening
Dine medarbejdere vil opleve lethed og effektivitet ved at benytte FoodlyOn’s kassesystem, der kræver minimal træning. Vores brugervenlige system gør det hurtigt og problemfrit at afgive kundeordrer til køkkenet, hvilket ikke blot forbedrer arbejdsmiljøet for dine ansatte, men også udelukker risikoen for fejl.
Tag styringen med vores kassesystem
Ved at vælge et moderne og fremtidssikret kassesystem kan du hurtigt fremskynde din effektivitet, og øge din omsætning. Vi tilbyder et cloud baseret kassesystem løsning, der er skræddersyet til restauranter og takeaway ordrer samt leveringer.
- Opfylder de nye skatteregler for 2024
- Designet til restauranter og takeaway med levering
- Bedre brugeroplevelse og mindre fejl
- Hurtigere betjening og mere effektivitet i køkkenet
Hvorfor vælge FoodlyOn's kassesystem?
Gratis support 24/7
Vores dedikerede kundeserviceteam er tilgængeligt, så du som kunde altid har adgang til den hjælp du har brug for. Vi hjælper med at løse eventuelle spørgsmål eller problemer, du måtte have.
Ingen skjulte gebyr
Vi sikrer en retfærdig og gennemsigtig prisstruktur, så vores kunder kan nyde vores løsninger uden bekymring for uventede omkostninger, skjulte gebyrer eller lange bindingsperioder.
Betalingsmetoder
Dine kunder kan nemt betale med kort fra alle store udbydere, herunder Visa Dankort, Mastercard og MobilePay. Vi understøtter også apple pay og Google Pay, så dine kunder kan foretage betalinger nemt via deres enheder.
Integrationer
Vores regnskabsintegrationer er tilgængelige, til alle vores POS-services. Du kan nemt integrere dine salgsdata og transaktioner med dine foretrukne regnskabsværktøjer. Vi gør det let for dig at holde styr på din økonomi.
En løsning
skabt til din restaurant
Kunderne udgør det centrale fundament for vores virksomhed, og vi lægger alt vores energi i at sikre vækst og succes for din forretning med vores POS-services, så du nemt kan håndtere bestillinger og takeaway. Vores team har mere end 15 års erfaring i restaurantionsbranchen.
Alle de funktioner som du skal bruge
Vi har sørget for alle de vigtigste funktioner i ét kassesystem, så du nemt kan administrere alle dine opgaver hurtigt og nemt fra én skærm. Slip for besværlige manuelle processer og krøllede håndskrevende kvitteringer.
- Touchskærm
- Brugervenligt system
- Integration til kortterminal (Lovkrav)
- Integration af egen hjemmeside (Lovkrav)
- MobilePay POS (Lovkrav)
- Daglig Cloud baseret X-Z- rapport (Lovkrav)
- Mulighed for rabatfastsættelse
- Fuld kontrol til webshop fra kassen
- Statistik
Med vores kassesystem har du altid et overblik
Nye lovkrav for dit kassesystem 2024. Er du opdateret?
Vi sikrer, at vores kasseapparater opfylder alle de gældende regler og retningslinjer for 2024. Vi er dedikerede til at overholde lovgivningen og sikre, at vores kunder er i overensstemmelse med de nyeste krav.
Hvis du gerne vil læse mere om reglerne og retningslinjerne for de nye kasseapparater, kan du finde yderligere information og detaljeret vejledning på følgende link: [Regler og retningslinjer for nye kasseapparater].
Udbetalinger efter behov
Vi er glade for at kunne hjælpe dig med en effektiv indløsningsaftale, hvor både fysiske og online salg udbetales som en samlet betaling. Du behøver ikke længere bekymre dig om at vente længe på udbetaling af dine salg eller bruge mange ressourcer på at afstemme dine salgskanaler.
Jeg kan fokuser på det jeg er bedst til
"Med mit kassesystem fra FoodlyOn sparer jeg nu tid, og kan nemt og hurtigt foretage betjeninger. Det har givet mig mere tid i hverdagen, da kassesystemet integrer til mit bogføringssystem."
“Ejer af Albert’s”
Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet de mest oftest stillede spørgsmål, så du nemt og hurtigt kan finde svar.
Hvorfor vælge FoodlyOn's Kassesystem?
Vores Kassesystem gøre det nemt for restauranter, at administrere deres fysiske og online salg. Med skærmen på vores kasseapparat får du et overskueligt overblik over dine produkter. Ordrer kan tilpasses og indtastes direkte på kassen, uden behov for håndskrevne noter eller kvitteringer.
Overholder FoodlyOn's kassesystem den nye lovgivning?
Når du vælger FoodlyOn som din leverandør af et digitalt kassesystem, kan du være tryg ved, at vi har styr på alt det tekniske. Vi sørger for at opfylde alle de nødvendige lovkrav, herunder dem der træder i kraft i januar 2024. Dette betyder, at du kan fokusere på at drive din restaurant, mens vi sikrer, at dit kassesystem er i overensstemmelse med gældende regler og retningslinjer.
Kan jeg modtage Visa Dankort, Mastercard, og MobilePay?
FoodlyOn’s kassesystem giver dig mulighed for at acceptere betalinger med både Visa Dankort, Mastercard, MobilePay, apple pay og Google Pay.
Kan jeg se hvor meget jeg har solgt for?
Du vil nemt via skærmen kunne se din dagsrapport for omsætningen, så du altid har et overblik over din restaurant.
Kan i integrere til mit økonomisystem?
Med FoodlyOn kan du nemt eksportere dine daglige salg til Economics. Dette betyder, at du undgår fejl og sparer værdifulde administrative timer. Med en problemfri integration mellem FoodlyOn’s Kassesystem og dit regnskabssoftware effektiviseres din bogføring.
Jeg vil gerne kontaktes
Bliv en del af FoodlyOn og få vores kassesystem, selvbetjeningsløsning eller egen hjemmeside, der er designet specielt til restaurationsbranchen. Med FoodlyOn kan du nemt og effektivt håndtere både dine online ordrer og dine fysiske salg i ét samlet system.